Thursday, September 9, 2010

Luahan Hati 1 Syawal..

Assalamualaikum...
        Alhamdulillah, kita masih lagi dalam keadaan sihat wal afiat ketika di bulan Ramadhan yg mulia ini.. Dan yg paling penting sekali, kita masih lagi dapat meneruskan kehidupan kita dgn menyambut Hari Raya Aidilfitri.. Maaf Zahir dan Batin, ya??
           Tahun ni, anda semua dpt berapa banyak kad raya?? Saya, hmmm.. Banyak... Lebih dari satu, huhu~ Sebenarnya, x lah banyak sgt, 4 saja pun... Tapi xpa, janji dapat....
        Eh, apa yg aku nk luahkan ni sebenarnya?? Aku pun sebenarnya x ada idea utk taip kat sini.. Memanglah, hari ni baru 1 Syawal.. Apa yg nak diluah kalau hari baru menjelma?? Haha!!
         Aku nk cerita sikit psal bulan Ramadhan pada tahun ni. Sepanjang bulan Ramadhan, aku rasa letih sgt bila duduk di asrama.. X ada mood langsung nk basuh baju macam selalu.. Tapi, kata orang, bulan puasa bukan bulan utk berehat.. Aduh, gimana ya?? Memang x sah kalau x tidur lps habis waktu sekolah.. Hehe!!
         Apa hari gembira aku ya sepanjang bulan Ramadan ni?? Oh ya, hari gembira aku ialah pada 2 hari lepas, iaitu 8 Sep. 2010.. Hari tu, aku mndapat berita yg sgt baik utk dikhabarkan... Sebelum itu, setinggi-tinggi kesyukuran kehadrat yg Maha Esa... Aku dpt melayakkan diri ke Prog. PERMATApintar Negara 2010!! Ya Allah, hanya Dia yg tahu betapa gembiranya hati kecilku ini!! Aku akan menduduki kursus Advanced Robotic.. Tahun lps, aku telah menduduki kursus Introduction to Robotic.. Tahun ni lebih ADVANCED lagi.. Huhu~
         Aku lebih gembira bila kawanku, Mawaddah a.k.a. Addah, dia pun layak ke Prog. PPN 2010!! Bukan itu ja, dia pun dpt Advanced Robotic!! Wow! Kawan2 sekolah aku x taulah dpt ke x nnti... Harap2 mereka pun dpt dan pergi ke prog. tu..
          Oklah, aku "beraya" dulu!! Assalamualaikum....


Inilah kad2 raya from my frenz.. Dari kiri, kad drp: Sahabat sejati (Nazatul Azwani), Akak form 2 (Kak Wani), Kawan tercomel (Ummi Nadiah), Kawan terbaik (Fatin Najwa)..


No comments:

Post a Comment