Thursday, February 18, 2010

Assalamualaikum semua...

       Alhamdulillah, akhirnya blog yg x siap seblum ni dah pun di make-up kan. Baru la cantik n comel.. Hihi! (Walaupun berada dlam kesibukan yg x terkira..) Lagipun, blog ni dah ada follower seblum blog ni dimake-up. Kesian follower blog ni klau dia follow blog yg x complete..
       Nak tau x knapa aku ada bnyak blog? Sbb, masa mula2 nak wat blog dulu, macam2 link blog aku taip. Tapi, dia kata, link blog ni x leh pakai. Aku taip, taip dan taip smpai dia kata link ni boleh pakai. Bila dah smpai dashboard, rupa-rupanya aku dah trbuat 3 blog. Mak ai! Terkezut aku dbuatnya..
       Klah, aku nk hafal ma'thurat ni. Klau nak tau, ma'thurat ni banyak fadhilatnya. Antaranya,
-Bila baca waktu pagi, Allah S.W.T. akan lindungi kita dari pagi smpai petang.
-Bila baca waktu petang (lepas solat Asar), Allah akan lindungi kita dari petang tu smpai keesokan paginya..
       Aku di sini nak gitau, jadi pelajar aspuri memang letih. Terutamanya bila nak balik asrama, ptg satgi nak balik asrama la ni. Tapi, jadi pelajar aspuri kat sekolah agama memang best (walaupun letih) sbb kita dpt belajar tntang kerohanian. Seriously!
       Klah, aku stop dulu la stakat ni. Nnti x dan pulak nk perabis hafal ma'thurat. Bye, Salamullahialaikum..


No comments:

Post a Comment